مهرجان " عرفيني رقم بابا الرينو كل اصحابي بيحبوه مودي امين - حلقولو | توزيع قط كرموز


small rss seocips
كلمات مهرجان عرفيني رقم بابا - مودي امين و حلقولو 2021 توزيع قط كرموز كان زمان كان زمان زمن الجدعان اللي مبدأهم سلكان بس دلوقتي النسوان مشيت شنبه الف حسره علي الصحاب الواطيه العره اللي طلعو اسراري بره خلولي حياتي صبحت مره روحت في مصيبه انت مين انت صاحب ولا كمين مش فاهملك يا ابو وشين جبتلك جرار بروحين علشان اعاملك معلش قولي ما انا محتار معلش قولي هضرب ف انهي وش اصلك انت تمامك الغش ما انا برضو كاشحك اللي جاي بوم خالص و مالهوش زي يلا بينا نضرب بلحي احنا احلي صعايده يا باي احنا الصوامعه الكينج عادل خلاف يعني الكينج ده الاساس و الباقي فشنك ده اللي عايش ف قلب ملك في الرمل سلطه صاحبي كلب للفلوس و الكيف و الشرب علي الحشيش هاتيه بيتدب لما كنت بعامله بحب ساقها فشخره حب بيكرف راح و جاب جرار متكلف قالي طالبك خد لو تعرف قولتله صراحه انا مش هتشرف الاعب مره ال Reno كل اصحابي بيحبوه كل ثانيه بيتمنوه لل Reno بيقولو الو ناسيني مين في حكايات اني الاقي بجد علاج للراحه بجد انا محتاج يلا هرفع علي الهاش تاج محتاج زميلي اكسلانس بنتي يا جماعه ال Big Boss في الحلاوه تديكم درس بحبها انا Yes Of course بعشقها موت ديه My Love هي وحدها بس بالف هي جوه الباقي علي الرف لو تعبت بشوفها بخف بنت الكيوت Oh La La ايه يا بنت الجمدان ده عرفيني رقم بابا ايه ده انا مالي يا حول الله ده انا دوخت خالص دوخت موت يخربيتك الجبروت و الخدود زي البسكوت بس عادي طول ما انا مبسوط مش هبقي حاسس مطروشمجنون مولود في سجون و شيطاني ملعون مش بعمل خلعون في العركه بتجبرت خربان مش عاقل انا فاجر انا سافل بتنطط و اتعامل تعاملني تتاكل احذر للتورط انت بوق ايوه انا بأكدلك بوق انت شخص نتن و خبوق جاي تصيع لا مالكش حق لا عيب يا كوكو اخلع الا مش بناخد بلهرتله انت مش حمل المشكله حل يا عباطه المسأله لهنضربوكو موجودين جنبي علشان القرشين و الخيانه بتبان ف العين بس عاملين مش خاينين بس انا كاشحهم بياعين كدابن عاملين صادقين دولا ولا عرجاله كارفين بس هيمثلو علي مين عارف تمامهم البنات كانو من اصحابي الخواجات فضو جيبهم من المانيهات دفعوهم بلالوفات عايزين بكايته لو مافيش في الجيوب ماده و بقشيش البنات هتروح ماتجيش و اصحابي هيعيشو مطاريش هيجيلهم سكته

إرسال تعليق

0 تعليقات