Waddi


small rss seocips
كلمات اغنية وادى - ابيوسف Abyusif - WADDI 2020 مبخرجش كل الميتيننجز فى الاوضة لما تكلمنى ركز كويس فى التونك جامد فى الراب جامد برضة فى الغنى دشيت الصيني خايف من الكورونا فى طرقة الشقه علي الاسكيت بورد بالبدله اناا لما رص بتسخن انتة لما ترص بتسخف باين انى BOSS من الدخلة باين انك نص ومفكك اقفل الشباك للبورص يفشخنا لو بتعرف تلعب كيبورد مش فرقا بزات فى مجالنا الاوفر بقى دبل لما جالنا برضة قلنا لاا علشان دة مش كاش بالنزبلنا فجبوكو انتة بدالنا مطرة MAZEN WHAT THE FUCK اسمي بقى عمر بس لازلت هضبة محدش قدى لى اخبى مش هاهدى لا هجرى كانسل اوبر الغى التاكسى ابيوووو BRA BRA BRAA ودى +18 بعملها FOR CASH مش FOR FUN لما اعملها بتبقى DONE انا تقيل مش ب DANSE انا رخم 3 2 1 انا اجمد من ال DJ الى اسمة SOLO MAN بعمل كل حاجة حلوة فى نفس الوقت ساكلنس بقطع بدون اى استستنى F F F زى الرزلة وش و ضهر زي الكبده مش هتمشى بالحب دة مش هيبتاا الاصفار بيبقو 6 بودى جارد بيبقو جتة بوقع دولارات على البفتة والكلام دة فى اى حتة + حتة + حتة محتاج Stylist وانا فى بيتنا كل يوم بالظبط الساعة 6 بيجيلى على الواتساب بالباليتا مش بناقشها عشان انا بصق فيها جدااا محدش محدش قدى قدى لى ها لى ها اخبى اخبى مش ها مش ها هاهدى هاهدى لا هاجرى كانسل Obre الغى ال Taxi ابيوو BRA BRA BRA بعتك وادى +

إرسال تعليق

0 تعليقات