ابيوسف اعتقد كده انسب


small rss seocips
كلمات اغنية أعتقد كده انسب - أبيوسف Abyusif - A3taked Keda Ansab 2020 اعتقد كدة انسب اني انسي واقسي واسيب لما قلبي يقولي لا ارجع وهاتها اقول يا اهبل دي مش ليك الشهرة والسيط مقابل الوحدة نفس الرصيد بس انت اللي بتسحب بنعيش بالبطئ ولو لين بخت نخسر ونكسب ونعيط ونضحك عايش مستني قطر مابيجيش ابيوسف علي نفسي مبتفرقش كتير نفسك في ايه ويجيلك في ثانية هي تحبني اطلب حاجة تانية دة مش اسبوع دي مجرد ايام قاعد معاها وبنسمع وياك مابتحبهاش .. مابشغلهاش بتشغل تراك بكرهو وبندمج معاه اختار اني اسيب كل دة وابقي معاكي وعلشان كدة الاختيار مش بتاعي كان زمان دة كلو حلم في خيالي وانا بتمشي رايح علي المكتب تاني اعتقد كدة انسب اني انسي واقسي واسيب لما قلبي يقولي لا ارجع وهاتها اقول يا اهبل دي مش ليك بعيد عن العين وساكن في القلب بدل البرافو يتقالك الف عديت مرحلة انا متسابش ومابقتش لاقي فيا حاجة تتحب بضحك علي نفسي علشان ارتاح بستعمل وشك علي نفسي ك سلاح قبل ما انام بقعد اقطع قلبي وافتكر زمان وافتكر اعتقد كدة انسب اني انسي واقسي واسيب لما قلبي يقولي لا ارجع وهاتها اقول يا اهبل دي مش ليك

إرسال تعليق

0 تعليقات