كليب باشا اعتمد • ابيوسف •


small rss seocips
كلمات اغنية باشا اعتمد - ابيوسف 2019 Abyusif Ft. Abo El Anwar - Basha E3temed - Prod. Lil Baba بيقولوا اني بارد بيقولوا انك تنك باشا شركتنا مش عاجبه يترفد انت بتتقفل؟ انا بتقفل اضربه بالكتل باشا اعتمد باضحك مش بعرف ابتسم صايع فا بعرف التزم مغني فا لازم اترسم مصمم فا مش هنتفق بشفكوا مش لازم التفت خنتها فا جت و اتأسفت عنيكوا مكسورة مالليفل الفودكا مكسورة بالسيفن الفودكا مكسورة و جايب التلج صورة في مقصورة بتضايق مالحرق البت امورة ريحت و ركنت كانت مبهورة فا شدت الهاند باخد تان انتوا بتاخدوا برد جمدان عملية جرد وطواط جامد بس انا باتمان وانتوا villains هلس كل اللي في جيلي بيتربوا من سيرتي اكني المدير سايق الكل و كاسح مش واخد القمة تأجير فاكس اتسحل عالفاضي مش فاضي انا بعمل كارير قافش الفانز بسهولة عشان بعمل الشغلة بضمير بيقولوا اني بارد بيقولوا انك تنك باشا شركتنا مش عاجبه يترفد انت بتتقفل؟ انا بتقفل اضربه بالكتل باشا اعتمد الدهب في الراملة الباور في الإيد جبت ارقامنا بتحور اكيد بامية بأور الbeat ثانية هنصور قتيل كلوس علي الواي دا اخراج ميستر يوسف محمد الطاي اسمي انا اليوزر في البيس ليا تايب (؟) رابر producer مش بكتب قصايد هولاكو الكون لساكوا small عملة صعبة كل باكه بلون هطير دماغه drone سكة و دغري بقلب القهوة بفجري قشطة حبي الحط عليك كان مغري مش بهب في انصاص واقعين زي اللب في اقفاص كل اما نقب تتغاظ انت في ترب دة الباص الفرق ان انا عملتها باخلاص بيقولوا اني بارد بيقولوا انك تنك باشا شركتنا مش عاجبه يترفد انت بتتقفل؟ انا بتقفل اضربه بالكتل باشا اعتمد

إرسال تعليق

0 تعليقات