Ahmed Saad Ft. Hassan Shakoush - 100 Hesab | Lyrics Video - 2020 | احمد سعد و حسن شاكوش - 100 حساب


small rss seocips
كلمات اغنية 100 حساب - احمد سعد و حسن شاكوش 2020 بتشرف بيكم وبقول ان الدنيا بحالها حسداني عليو دي حتي الطيبه دي جواكم بتبان في عنيكم ده مقامكم عالي اوي عندي من بختي الحلو ومن حظي عشرتكم عندي انا بالدنيا مقدرش ابعد عنكم ثانيه الله يخليكو انا وسط ناسي بيتعملي 100 حساب والشهم ليه مكان وسطنا لو حتي غاب احنا الرجولة والأدب والاحترام معمول لينا في الجدعنه مليون كتاب مياكلش عيشنا وملحنا غير الاصيل لو حد ضاقت يوم عليه علي اخوه يميل كلمتنا واحدة وع الحلال متربيين في اي حته معروفين من غير دليل أهل الرجوله والشهامة والكرم ابني وابويا واخويا صاحبي المحترم اهلي وحبايبي اللي ليهم وضعهم واسمهم اشهر من النار ع العلم الناس في قلبي كوم يا صاحبي وانت كوم لو عيشت طول العمر اشكر فيك واصون ميكفينيش العمر كله شكر فيك بتزيد في نظري يوم يا صاحبي بعد يوم ده انتو ناس اصل وتمام ناس رجوله مش كلام صحبه حلوة وعشرة احلي 100 تحيه و 100 سلام ده انتو وقت الشده سندي انتو اصحابي واهلي مهما اقول انا من الكلام انتو اغلي حاجة عندي اهلي وحبايبي وناسي اللي مشرفيني لو غيبت عنكم احس روحي رايحة مني ما بينا عشرة وعيش وملح وكلمه حلوة لو يوم بعدت صدقوني ده غصب عني ياللي الاصول والجدعنه ده طبع فيكم في اي حته معروفين بيبان عليكم تملي في الخير سباقين ومقامكو عالي ايد واحده ديما كلكم تسلم ايديكم ده انتو ناس اصل وتمام ناس رجوله مش كلام صحبه حلوة وعشرة احلي 100 تحيه و 100 سلام ده انتو وقت الشده سندي انتو اصحابي واهلي مهما اقول انا من الكلام انتو اغلي حاجة عندي

إرسال تعليق

0 تعليقات