مهرجان الحبس واعر - يا خصمي اسمي يشرفك - هغيب عليكو - الخصم فاكر خبطته - حمو الطيخا - مهرجانات 2020


small rss seocips
كلمات مهرجان الحبس واعر - حمو الطيخا 2020 هغيب عليكو ياللى خونتو صفى دمى الغدارين ماشفت فيكو حد مجدع انتو اندال مطلوقين ياخلق خاينة ومش صاينة تدور معاكو نحل كتير مفيش مزاملة ولا معاملة عشان مشوفتش انا تقدير ارشادكو ليه هو الغذاء يا ناس بتعشق الاذا انا قلبى مات ومفيش عذاء غير لما يرتاح بالى انا عيشت اصون ناس كدابين فى ضهرى منى الاقى سكاكين ربك معايا هو المعين ياللى انتو عينكو فى مالى طب يلا طفرة دى العصافرة ارض الوحوش شارع 20 سيكلام دى دوله العتاوله يا صحبى جوا موجودين يا خصمى جلى ابطال تملى ده حمو متولى الاساس كريم متولى اخويا خلى جدع مشرف كل الناس حبيتكو ليه وازاى بقا يا صحبه قايضة وديقة على حسى عشتو فى شبرقة بتعونى لما الفرصه جت طب سهلة بكره هتتظبط وباى ناس مش هرتبط ياللى انت عامل فيها لبط انا احط ياض على اى خط كلام فى سرك مش هحلك لما هشوفك هضربك اصل انت قايل عامل عمايل وان انت عريك كوكبك ماشوفتلكش اى كرفة اشبال يا ابنى بتركبك طب لم حالك البابا جالك عشان يا حلو يأدبك الحبس واعر والمشاعر صفر خالص حاله موت حتى اللى منى مسالش عنى زاملنى هم صاحبنى يأس الاوضة ضلمه مفيش مكالمه نفسى اسمع صوت الصحاب انا بنتدبكو مش هسيبكو خراب خربا ده انتم ذئاب الخصم فاكر خبطته داخل عليه وفى حبسته كرت لى ياما بمطوته مقمش نفذ ليه انا قلت مين نفسه فى دكن مفيش سلاح ومفيش مكن انا قلبى من بدرى اتركن وخوفى دوست عليه وخصمى قاملى واصحابو جابلى واقف مفضى ترقتى الرب واحد والعمر واحد مرحب بخصمى فى سكتى ضربت جمبى قلبت زومبى خبطته تانى وقال جلا واصحابو خافو لما شافو من جوه محلا المشكلة يا خصمى اسمى يشرفك من قلب بيتك هخطفك انزل لى جولة انا هتلفك وفى اى ارض معاك بلغ زمايلك قول لهم انا دغرى مش هنخلهم هنزل بطولى فى ارضهم سندال فى اى عراك ولادى هما نور عينيا وروحى فيهم مهما كان الدم عمره ما هيبقى ميه غير الدفا ونور الامان يارب خلى اللى منى عشان عايشها لاجلهم ساكنين فى قلبى تملى جنبى ما اقدرش ابعد عنهم الفرحه حلوه مفيش كلام اهم حاجه الاحترام الناس تقول انك تمام لو كنت راجل مجدع العيشة رايقة وكله فل بعتينا مسانا مسا عالكل اللى يعدينا يشوف الذل اخصامنا يابنى بترجع

إرسال تعليق

0 تعليقات