Tamer Hosny Fe Gamal Keda - 2020 | تامر حسني في جمال كده


small rss seocips
كلمات اغنية في جمال كده - تامر حسني 2021 إحلوت كل دنيتي بيها لما شوفت عنيها روحت فيها أوام لو ضحكت ضحكت الدنيا دي دي اللي أسهر عادي ليها بالأيام خليها يارب خليها أنا إكتفيت بيها وبعيش لها وريها ياقلبي وريها إزاي بموت فيها ومحتاج لها في جمال كده بقى عندي أنا كل ده من بين الناس بحالها فارق جمالها مفيش كده دي ما أظنش حد هيعديها ربنا مديها رقة الدنيا وماخدتش غلوه أنا في ايديها كل تفصيله فيها أحلى من التانيه خليها ياربي خليها أنا إكتفيت بيها وبعيش لها وريها ياقلبي وريها إزاي بموت فيها ومحتاج لها في جمال كده بقى عندي أنا كل ده من بين الناس بحالها فارق جمالها مفيش كده خليها يارب خليها أنا إكتفيت بيها وبعيش لها وريها ياقلبي وريها إزاي بموت فيها ومحتاج لها في جمال كده بقى عندي أنا كل ده من بين الناس بحالها فارق جمالها مفيش كده

إرسال تعليق

0 تعليقات