Tamer Hosny Tamaateeny - 2020 | تامر حسني طمعتيني


small rss seocips
كلمات اغنية طمعتيني - تامر حسني 2021 ‫إنتي طمعتيني ﻃﻤﻌﺘﻴﻨﻲ ﻃﻤﻌﺘﻴﻨﻲ ‬ ‫ثم أحبطتيني أحبَطتيني أحبطتيني ‬ ‫كان نفسي إن إحنا نكمل كان بإيدنا كان قرارنا كان نفسي نبقى أكبر من الكِبر الي دمرنا ‬ ‫كان نفسي مايكونش عادي إننا نبعد عن بعض عادي ‬ ‫كان نفسي و كنت متعشم يبقى فرحنا السنه دي ‬ ‫وانا اللي قلت الدُنيا فَكِت تكشيرتها ‬ ‫أنا اللي قلت اأن السعاده خدت تأشيرتها ‬ ‫مش هبقى لوحدي تاني و رجعت أسمع أغاني ‬ ‫وفجأه عملتي مش من هنا و انا هنا سبتيني لوحدي أعاني ‬ ‫ظهَرت في حياتي واحده تانيه في كيميا بينها و بيني ‬ ‫مش شايف حد غيرها ولا غيرها بيملى عيني ‬ ‫مش معقوله السهوله اللي خطفت قلبي بيها ‬ ‫المستحيل حصل و هي قدرت تحتويني ‬ ‫أنا كُنت متطمنلك كُنت مغمَّض ياعيني لكن إنتي طلعتي حفره وأيوا فيكي وقعتيني ‬ ‫إنتي ﻃﻤﻌﺘﻴﻨﻲ ﻃﻤﻌﺘﻴﻨﻲ ﻃﻤﻌﺘﻴﻨﻲ ‬ ‫ثم أحبطتيني أحبطتيني أحبطتيني ‬ ‫كان قلبي يقولي إطّمن أيوا هي اللي في خيالك ‬ ‫و عقلي يقولي لأ صدقني مش نَفعالك ‬ ‫والدنيا دايماً هتدوقك الحاجه الحلوه free ‬ ‫تبدأ تتعلق بيها فتقولك مش هديهالك ‬ ‫و انا اللي قلت الدنيا فكت تكشيرتها ‬ ‫أنا اللي قلت ان السعاده خدت تأشيرتها ‬ ‫مش هبقى لوحدي تاني و رجعت أسمع أغاني ‬ ‫وفجأه عملتي مش من هنا و انا هنا سبتيني لوحدي أعاني ‬ ‫أنا كنت كأني بحلم حلم حلو وانتي جيتي رشيتي عليا جردل ميه ساقعه و صحتيني

إرسال تعليق

0 تعليقات