ABYUSIF X LIL BABA - OKAY (OFFICIAL AUDIO) أبيوسف و ليل بابا - أوكيه


small rss seocips
كلمات اغنية اوكيه - ابيوسف و ليل بابا 2020 ABYUSIF X LIL BABA - OKAY اه اه اه اه اه ليل بابا علي البيت هيثم هيثم هيثم هيثم اه اه نفسي تبقي مفاتيحي علي ترابيزتك صوره جديده ليا يا تري غيظتك بتحبني اكتر كل مره بنفكس انا قدام كل اللي ورا فستك مهما يكون عندك بروز عليهم تسند مش هتفهما انت بتاكل وبتكرف مش بحبها بحب ابقي سنجل جابت سوفت لاني هيثم السيستم ياسطا قميص ابيض سلسله احطلك علي المافيا والبدل علي الناصيه نهبدك مش صافيه المشكله تطلع من الخشاف بلا قراصيا لبلبه سايق خلاص كده احنا مش زمايل واصحاب واللي اشتراك بقي مايل واتشاط مش شايف شلتك انا شايف اقفاص اوكيه اوكيه ياسطا علي الbeat انا اقسمك نصين تتلف في شفاف وتتعمل بوكيه بسامح مبنساش ولا اعتمد No Names اوكيه اوكيه تسلا زي عينيا اجيبها لون ايه والعه معايا ففي الشتا كوبيه ياسطا دي القمه احنا هنا انتم فين اوكيه اوكيه ياسطا علي الbeat انا اقسمك نصين تتلف في شفاف وتتعمل بوكيه بسامح مبنساش ولا اعتمد No Names اوكيه اوكيه تسلا زي عينيا اجيبها لون ايه والعه معايا ففي الشتا كوبيه ياسطا دي القمه احنا هنا انتم فين كنت فاكرك اصلي بس ازاي كده تخيب جابوك في العيد ميلاد عشان تملي الكيس تيجي بعدها ت واء واء للمكسيك واقولك ساعتها ياسطا c'est la vie انت توهت مش عارف انت مين سبقتك وليك العادي فيتامين مش هشوفك مش بتعامل مع خسيس مش هضربك مش بتعارك مع حريم ردا علي كل الكلام اللي قولته زي السهم اللي في طرف لوجو volvo دايرتك دي مش دايرتك يا بلبل شكلك انت اللي متشعبط في رجولهم ياسطا ده playback ليه مبتتكسفش فعلا بتحضر ومبتتكلمش بتسيب الكلام للي طالع في الكليب طب قوله لو شافني مش عايزه ي trip ويحافظ علي نفس شخصية الند مش عايزه يتبرجل يعتذر يلت ميجيش علي رجله يخليه بالموتسيكل يتعامل كالوحش و ل ورا ميجيبش اوكيه اوكيه ياسطا علي الbeat انا اقسمك نصين تتلف في شفاف وتتعمل بوكيه بسامح مبنساش ولا اعتمد No Names اوكيه اوكيه تسلا زي عينيا اجيبها لون ايه والعه معايا ففي الشتا كوبيه ياسطا دي القمه احنا هنا انتم فين اوكيه اوكيه ياسطا علي الbeat انا اقسمك نصين تتلف في شفاف وتتعمل بوكيه بسامح مبنساش ولا اعتمد No Names اوكيه اوكيه تسلا زي عينيا اجيبها لون ايه والعه معايا ففي الشتا كوبيه ياسطا دي القمه احنا هنا انتم فين

إرسال تعليق

0 تعليقات