Amr Diab - Ayez Aamel Zayak عمرو دياب - عايز أعمل زيك


small rss seocips
كلمات اغنية عايز اعمل زيك - عمرو دياب 2021 عايز اعمل زيك وانسي قولي نستني ازاي اصل انا بفتكرك لسه خسارة انا مش نساي عايز اعمل زيك وانسي قولي نستني ازاي اصل انا بفتكرك لسه خسارة انا مش نساي انا عمري ما قلبي طاوعني ولا ساعدني انساك بالعكس ده بيفكرني و بيخسرني سنين وازاي شايفك بتبعني و بتعاتب و ياك انا بسال نفسي انا جبت الصبر ده كله منين انا عمري ما قلبي طاوعني ولا ساعدني انساك بالعكس ده بيفكرني و بيخسرني سنين اللي يشوفنا زمان انا و انتا كنا الروح بالروح و ازاي يا حبيبي هننسي والايام دي تروح بعد الحب ده كله عايزنا لنسا تانيني للدرجة انت شايفنا روحنا ومش راجعين انا عمري ما قلبي طاوعني ولا ساعدني انساك بالعكس ده بيفكرني و بيخسرني سنين وازاي شايفك بتبعني و بتعاتب و ياك انا بسال نفسي انا جبت الصبر ده كله منين اول مرة و اخر ادي لحد امان متعودش ولا مره نقطة ضعفي تبان دايما اي اتنين اتفارقو مش نفس الاشواق واحد يفضل يمه و التاني يشتاق انا عمري ما قلبي طاوعني ولا ساعدني انساك بالعكس ده بيفكرني و بيخسرني سنين وازاي شايفك بتبعني و بتعاتب و ياك انا بسال نفسي انا جبت الصبر ده كله منين انا عمري ما قلبي طاوعني ولا ساعدني انساك بالعكس ده بيفكرني و بيخسرني سنين

إرسال تعليق

0 تعليقات