مهرجان "عاملين بيحبوني" حوده بندق - دعاء رشوان - صولوهات القشاش/ توزيع حريقة


small rss seocips
كلمات مهرجان عاملين بيحبوني - حودة بندق و دعاء رشوان 2021 عايش جوا مغاره بس انا واقف لسه بخير ساندي نفسي بنفسي مهما انا هأسا مقامي كبير انتو لي صدقتو واتغريتو انكو دايمين خلاص ايوة ظهرتو ومعايا بتعملو سالكين وصحبه كتير حوليا بس مفيش فيهم ابن اصول قالو نضحي عشانك بس كلام ومفيش مفعول دنيا جت وقالتلي اوعي تأمني في يوم للناس انا قررت اعيشها لوحدي وهصور طبتي في بارواز انا شوفت بجد الي ميتشاف وعشت اليوم الي مبتعاش اانا ضيحت في الدنيا عشانكو بس بجد معاكو منفعش شكرا يالي مشيتو بس ياريت مترجعوش خلصت وياكو خالص انتو صحاب متتعشروش نفسي اشوفكم مره بس بلاش اشوف الغل مكسب ليا فرائكو وكلامي رايح للكل خايفه اموت دلوقتي اصل لوحدي مليش اصحاب جايز اكون في جنزتي وميبقاش ويايا احباب شوفتو يالي خونتو ان الايام مبتنساش جيتو تبكو عشاني بس انا فلب راح وجاش طب ليه عاملين بتحبوني وفي ضهري عايزين ترموني انتو صفركو باين في عينكو وانا الي شيلكو في عيوني وصحبه كتير حوليا بس مفيش فيهم ابن اصول قالو نضحي عشانك بس كلام ومفيش مفعول شارك على فيسبوك شارك عل Houda Bondok - Howa

إرسال تعليق

0 تعليقات