abyusif - tab we malo || ابيوسف - طب و مالو


small rss seocips
كلمات اغنية طب ومالو - ابيوسف 2019 Abyusif - Tab W Malou على الكتف دا ياما ملو اول ما العين جت عليهم خانوا في الضهر قالو قالو قالو قالو عض الي مديتهاله عايز التانيه على دماغه طب ومالو هيطلعلي لسانه هقطعهوله مفيش تفاهم لعبوا بلنار قامت حرقاهم طب ومالو يلا معلش بقلع وش وبلبس وش الدايره بتكش رد فعل اوسخ وانا فرش جرح بيبقى اعمق وانا قريب سهل اني أئزي صعب اني ابقي طيب تشيرت دا اتباع زي الدباديب كل يوم زي الفلانتين خد بره شوت جوه بيرشق اختفى يمكن اصلا هوا نينجا حبيبي فاكر نفسه باور رينجرز صغير في الاستوري بيترمستن منشن تنشن مليت يعني زهقت من كتر ما ماليت يعني انشا ده وده يشهد شايف ليه كنج فين قولي فهمت ايه في المؤخره زي كيم ويت متكلمنيش كلم يوسف طول السنه بنبقي موسم backstage exclusiv احلا حاجه فيكي بوزك على الكتف دا ياما ملو اول ما العين جت عليهم خانوا في الضهر قالو قالو قالو قالو عض الي مديتهاله عايز التانيه على دماغه طب ومالو هيطلعلي لسانه هقطعهوله مفيش تفاهم لعبوا بلنار قامت حرقاهم طب ومالو اغلى حنجره في مجالكوا كار الحنطره انا راكبه حيث الغداره بيتجادلوا محل الثقه انا قفلته بص معايه الدخله دي دماغ الماظ شاغله السين اتى الاسم الم اغلى بيس عندك خمسميت سبب لدي دخله فيت يا خبيث اكيد ابيو الى عامل البيت كلامك تقيل بيس بمعني انه بينهك فااام مابيمشيش بمعني اني بكسب على المدي الطويل وقت اما اعوز ابقي ارد الجميل اسف على السين مش مره دا كتير مش بديك اهتمام انا بخيل تهت من نفسك انا الاقيك فاكرني بنافسك انا ببنيك حابب تتغابى فابجريك اوديك على حسابك انا كريم على الكتف دا ياما ملو اول ما العين جت عليهم خانوا في الضهر قالو قالو قالو قالو عض الي مديتهاله عايز التانيه على دماغه طب ومالو ومالو مالو مالو مالو هيطلعلي لسانه هقطعهوله مفيش تفاهم لعبوا بلنار قامت حرقاهم طب ومالو

إرسال تعليق

0 تعليقات