مهرجان انا مكبوت وبجد بموت مش شايف ولا سامع صوت - حمو الطيخا - توزيع ماندو العالمى - مهرجانات 2021


small rss seocips
كلمات مهرجان انا مكبوت - حمو الطيخا - توزيع ماندو العالمى 2021 عقلي تعبني وجاله صداع في ثانيه واحده عمري ضاع انا بتالم انا بتعزب قلبي تعبني من الاوجاع جوايا حاسس بالغيبان مخي خلاص بقا في التوهان انا لفيت في الدنيا شقيت مشوفتش انا اصحاب جدعان الناس كتير ومفيش سالكين متلونين شبه التعابين عايشين معنا بمليون وش وشوش يا ما اسود مالطين علي بعض كله بقا بيدوس اهم حاجه هيا الفلوس قلوب من بعض تشيل عادي وغيره وحقد في النفوس انا بصرخ لاكن في سكات انا في الحزن تملي ببات من بره انا بضحك واتعامل احزان كتير وافرح في سعات انا مكبوت وبجد بموت مش شايف ولا سامع صوت ايوه انا عايش جوه الدنيا لاكن قلبي ساكن في تابوت اصحاب كلاب لا مش اصحاب خراب خراب دي النيه هباب كنت ديما أشلكو في عيني في وشي انتو قفلتو الباب شريط حياتي بقا كله دمار صحاب مين دول ناس كفار سابوني بتالم في الشده وصحبي سابني عملي حوار من سيدي بشر ارض الاساطير مسانا ده لخمسه وستين شباب نزيها توب المعامله علي اي حد اناس حطين ايمن لمونه فارس أرضه لا بجد صعب معاه تصدو كبير مقامه مشرف نفسه ومهما تعلو إلا مش حمله المقصود انا بي التحديد انا في الفرحه تملي بليد علي طول بسرح جوه حياتي بلاقاه نفسي قصادي وحيد مالي بشوفه بقيت محتار جسمي من الصدمات منهار انا في الجرح تملي الاول جرحي من أحدث إصدار صحابي وقت المصلحه جمبي وكله جوه منه مخبي افتكرو حبي ليهم ضعف علشان طيب وده مش زمبي لو بعد سنه او بعد ميتين الدنيا اصحبي دي سلف ودين وكل واحد هيجيله يوم ويشوف حساب رب العالمين توب الرجوله عليكو مش لايق من افعالكو بقيت بتدايق انا هتحول واقلب خالص هضرب فيكو واقلبها حرايق هسحب سلاحي خلاص وهثور قدام عيني مش شايف نور مع أن الدنيا معنداني لاكن بقول إن انا مستور كنتي في عروقي زي الدم اول واحده اديتني السم الي قلبي دق ليها جوه قلبي دي رشقت سهم قال فاكره أنها شاغله بالي من بعد منها ظبط حالي خساره صرفت عليها كتير عشنها خسرت كل مالي عالفركايه كلهم اتلمو وبنفسيهم بس اهتمو ومحد حس بجرحي يوم مين فيكم في دقيقه بهمو بس خلاص هبعد وارتاح اصلي معاكم شوفت جراح هتشوفو واحد قاسي وجاحد هتشوفو وش انسان سفاح شارك على فيسبوك

إرسال تعليق

0 تعليقات