مهرجان مذنب برىء - واقف علي موقفي وشغال - غناء - توزيع ماندو العالمى - مهرجانات 2021


small rss seocips
كلمات مهرجان مذنب برئ - حمو الطيخا 2021 توزيع ماندو العالمى سنين راحت سنين جايه ومش شايفنى رجوليه باقى لى تلاتة فى المية وهبقا شيطان ماليش ديه خلاص مبقاش فى حنيه كفايه اللى حصل فيا شايل احزانى فى عينيا فى جرح وفى مرازيه طلقه ورا طلقه والله مش فارقه لوحتى هتحطونى فى حوار حكايتكمو فيلم دى ظلم فى ظلم والفيلم اسمه الانتحار مولود فى دى ماتفوق ياعمى ده كتاب حياتى اوراق من نار مذنب برىء محطوط فى ضيق انا مظلوم هاتو الغدار خلاص هخرب وهتحول وهبقى شخص غير الاول فى عقلى شيطانى متجول و Alby من الغدر اتبهدل عداد العمر ده مفوت ومش شايف واحد سندل فى المصلحه الكل يدندن فى الشدة كله بيستندل واجهت نفسى قدرت خصمى انى قصادى بشوف غلطات تعالى قولى اللى حصل لى الرد كان جدع ومالو شقى اللى منى ليه بعد عنى مفاجاه اللى اذونى اخوات عرفت عيبى لو فى جيبى قدرنى مش ضامن انا حياتى شكرا ليكم بقا يا اصحابى قالو على السم منابى وصل اللى قلته فى غيابى انا جى اصفى بقى حسابى واقف معاكو جدع تانى تمامكم اسيبكو لى كلابى انا مش هتعب اعصابى هشوفوا واجهه ارهابى ضحكه مسروقه خلق مزنوقة وحلمهم يشوفونى باموت الدنيا مسوده خلقينو موده قلوبهم فى النداله جبروت صحبه بياعه خيانه خداعه وطول حياتى منهم محطوط كنت شاريهم دورت فيهم مالقتش ولا واحد مظبوط يا ضيقة كفاية حلينى غياب زميلى بكالى عينى شقى اللى فى ضيقة بيجيلى ده جنب منى مش ناسينى ده مافيش زياره بيفوتها الشغل خالص هنا فى بيتها العيب عمرى ماجالتها ده صحبتى اللى انا حبتها زميلى حب والحب قلب لمس فى واحده فيها احزان الحرمه كانت لها حبيب تانى محبوس فى باب وعليه ترباس طلبت الطلاق من اللى تركها ماهو جواة اوضه مش وجع حزام حبيبت زميلى اللى باقى لى والشغل يا زميلى فيها الغاز براءه رجعت من تانى فجاه الحكومه تيجى عنوانى اخدوا زميلى وانا وحدانى من غير عايش انا بعانى اتعكست الشغل ما بينا على اللى احنا فيه رب يعينا اتارى العيون يابا بصلنا والمرشدين مش سيبينا كل زيارة الفين سيجاره انا صعب اسيبه جوه الضيقة سديت مكانه بدرى عشانه جوانا فى ملايكة بريئة فى نار فى ايدى يا ذنوب تزيدى ما انا صعب اسيه دى حقيقة يطلع طريق امراته من دقيقة وفى العيون نار وحريقة واقف على موقفى وشغال وفجاة جت مرات السندال قالت خرج طليق القتال دور عليا وناوى شمال فى حنبى مطوتى ارن غزال قالت تعال ويايا يا خال عايز يقابلنى شيطانه على البال قلت معاكى على اى حال دورت مكنه كانت واقفه كرنه قلتلها يلا نروحو عليه انا لما روحت لاجل زميلى ماهو جوه ضيقة وانا واقف ليه قابلت خصمو فكرنى اسمه بيمسك فيا انا همسك فيه افتكرنى صاحبى جيه مسك فيا على العادى يا زميلى قمت بيه بلاعبو يدوى من غير سلاح يد فى يد الضرب متاح خرج سلاحه ضربته بجراح على الارض فجا يابا دمى ساح غيبوبة جات لى انا مش دارى والموت اختارنى اجبارى سلام يا صاحبى ده اختيارى هموت راجل دوا قرارى

إرسال تعليق

0 تعليقات