Abyusif- Dalia (Prod. by Abyusif) l أبيوسف - داليا


small rss seocips
كلمات اغنية داليا - ابيوسف 2021 داليااا انا بكلم واحده تانية وبقولك عشان اريح عشان مبقاش كذاب وهاديا دي حتي اسمها هاادية بزعل وهيا ماشية بس عشان مبقاش ببالغ ساعات احنا بنتخانق القمر متدايق ليه والنجوم دي حواليه جايز عشان انا مشيت وبعدك انا مليت الشمس مدفيا الشمس بتكفي معاكي انا معاكي انا معاكي انا نسيت عارفة اني لو جي مش هنشوف مسلسلات عارفة اني هعوض كل الوجع اللي فات بيبي دولا لحظة ف لقطة احنا ع الثبات ميكسيكو اوليمبياد يلا نرفع الحزام بس اجيبهالك ازاي اجيبهالك ازاي ازاي ازاي داليااا انا بكلم واحده تانية وبقولك عشان اريح عشان مبقاش كذاب وهاديا دي حتي اسمها هاادية بزعل وهيا ماشية بس عشان مبقاش ببالغ ساعات احنا بنتخانق الكلام اللي ف الصورة اعتذر عن عدم تواجدي اعتذر عن عدم قدرتي ع الوفاء اعتذر عن كل شيئ اعتذر عن كل شيئ اعتذر عن كل كلمة اعتذر عن عدم تواجدي بحبك بجد شارك على فيسبوك شارك

إرسال تعليق

0 تعليقات