Abyusif - Megatron (Prod.Lil Baba)|ابيوسف و ليل بابا ميجاترون


small rss seocips
كلمات اغنية ميجاترون - ابيوسف و ليل بابا 2021 Abyusif - Megatron (Prod.Lil Baba ماتتكلمش ‎ماتتفلسفش ‎ده مش لقاء ‎ماتافلمش ‎لو رد فعلي كان شديد ‎ماتستسلمش ‎ممكن تكون عليك العين بس انا الرمش ‎فاضل كام برسينت ‎اعمل مالهند ‎انا كينج انت كن ‎احط عليكو بترينج ‎و شب شب ‎مش بعمل ن مر ‎مش بقول نو كت ‎معاك و مسندل ‎حد الركب ‎شاور جيللي ‎فليفر موكا ‎كله ييجي على حجرة ‎اسمي ع الشيك شيك شيك ‎كلها بشيط.. شيط.. شيطً ‎في الشارع يعملولي بيب بيب بيب ‎مكوة على البيت ‎بنزل احر ق ‎و اصفي الدم ‎من اللحمة ‎و اسيب العلامة زي ‎الوحمة ‎شيل زوايد ‎زي النحتة ‎قافل عليكو ‎بالضبة ‎قطع كتير ‎دي مربة ‎ع التمبو ‎انت بتخبط ‎ع التمبو ‎نودي و نشرف ‎ماتتكلمش ‎ماتتفلسفش ‎ده مش لقاء ‎ماتافلمش ‎لو رد فعلي كان شديد ‎ماتستسلمش ‎ممكن تكون عليك العين ‎بس انا الرمش ‎مابتسمعش بتتكلم مابتتعلمش ‎تشوفها تورتة اشوفها حتة و مابتتقسمش ‎انا شفرة مابترجمش ‎بسريا في طشطً فاكر نفسه قرش ‎رر ‎كانيولا جوا دمك تحقن غل غل ‎ابيو راق بقا حراق زي الفلفل ‎كلمتين هقولهم و بعد كده نقفل ‎بخلص ع الاسكالوب و اسيبها تقتل ‎فوق زي الكايت ‎تشتمني ع النت احنا اون سايت ‎محروق انت شايط ‎جت معاك بالكوسة سوسك صايص ‎ع البايظ ع الباكستريت بايظ ‎ملفوفين و بيحلوا زي قطايف ‎حاجة تقرف علي المايك ‎حاجة تكرف علي النايت ‎ميكسيكو ‎ميمو هيثم و سيكو ‎خورشيدو ‎جودو بوكس اي كيدو ‎ليجيند زي ال باتشينو ‎يانج سيف مش بيهرج ‎طبي... جراحة.. بالمشرط ‎اشيل اللي مش عاجبني من بطنك ‎فيش مانع لو على بعض نتغرطس ‎هتدور عليا بالبوز هتتقرطس ‎طرزانات ع الحبال تتأرجح ‎بطلع من الميا ع البر و اسطح ‎اطول الشمس لو ع الشجر ده اطلع ‎اشق الخشب و بكتر بقطع ‎و محدش هيوصل المرة دي غيري للستونز ‎تتشيك بعديها تتخنق بابيون ‎تشتري دماغك عشان تبقى في الزون ‎ابيعك اعمل اوكازيون ‎في يوم... day... عملت اللي قولت هعمله في او كيه ‎‏Tower شفاف... no case ‎تو مجرد ارقام... no names ‎هسجل ‎صب لنفسك المر... مازلتو تلامذة و تلامذة بتقر ‎الكلمة تجيب كلمة و الغمزة بتجر ‎اقول ان ملكش اي لزمة.. انا حر ‎بس ليك.. تسليك... فاست مين ‎مين؟ دس مين.. لاست سين ‎سيب.. فان ليك... مات فيك ‎يا شقيق.. جات فيك... يكفيك ‎صامتة... ع الاورة زي الستيكر ديً بصمة ‎بمسحكو بس الاستيكة دي مصفة ‎مكانكو بالعرض ع الاريكة دي اسرا ‎بردي ع البيت فيً الحقيقة انتو بفرة قطع ‎فنان في رص الادليبز ‎ده مش russ ولا مارشال ماذرز ‎ده مش فانتوم ده ماسك بلاستيك ‎ثوم جري ورا كام فص يجنن Kick ‎علم عليهم بالاحمر ‎الفرق السنة دي مش هيكون في رحمة ‎اتحب ماحبشً ماحبشً اني اكره ‎دور على حسابي يتهد يتطرمخ ‎عايز ً بسابقى اقولك بعد اما اخلص ازاي بعمل ده ‎مستواكو راب تحت النعل ده ‎بانش اوف دوالي زي سعد ده ‎بعد ما ‎وريك ان قبضتي بكذا قبضة ‎قول ولا مرة قول و انا هقرا ‎مقلق تقول طب قول و انا برا ‎هتقولو راب هنقول هلا والله ‎فكرك ‎ ليه محدش عاز يحتكرك ‎مفيش في الكيس ولا بذرة ‎مفيش دم هنا لا وريد ولا ابرا ‎ده مش هالاوين لا ده وشك ‎عصفور كناري هفعصك بالغلط ‎انزل الرد سو ليت اسهرك ‎انت اللي تصحى.. هصيبك بالارق ‎بنام و ارتاح عارف اني مدمرك ‎كبسة ‎اسمي في بقك زي مبسم ‎جيت احط ع الابالسة ‎بفكر نفسي لما بنسى ‎مسمر كل الحضور ‎مسمط منتج نمور ‎تيوبليس على الطريق ‎هيليوبليس على الغدروف ‎نفس الكلام اما افوق ‎قوم عشان اقعد ‎دنا اشوط و انا بعرج ‎اغير الكويتشة و انا سايق ‎ع الدروب و اقطعكوا ‎طول منا موجود هصدعكو ‎الومك ع السكوت اكتر من كلمة طايشة ‎بفتك تعاشر الفمايصة

إرسال تعليق

0 تعليقات