مهرجان مهمه صعبة - انا وزميلى - حمو الطيخا - مودي امين - توزيع ماندو العالمى - مهرجانات 2021


small rss seocips
كلمات مهرجان مهمه صعبة - حمو الطيخا و مودى امين 2021 ودع يلي تبعوني انا مين متعرفوني انا الغالي الي قولتو عليه طب ليه بتخسروني ارضنا ليا غلاوه في الرمل عيلت شقواه عريسنا احمد قشطه هتعدي هتشوف غباوه عامل اخطر مخاطر لا ياشاطر اصحا فوق مشنا الي في خيالك فوق لحلك ايه يزوق دكن بدكن هشوطك هفصلك تبوتك هرن لعزرقيل في دقيقه هتكون ياله مشنوق تمسيح جوه البحرو هلفيت بره الجحور في الضهر قولو يامه في وشي رشيتو البخور حيران وشطاني زايم وفي بحر الخصم عايم انا عمري في مخاف اصل العمر ياخويا مش دايم لو اعرف فين كتاب حياتي هاقره الي فيه هنفز كول كلمه هميز الي ابقا عليه بدل مفضل في حيره قلولي ايه المسيره بقيت جوه الحياه مجروح من الي ببقا عليه هربان من جوه نفسي ملجدعنا موت رسمي يعم الدم ميه في البشر ده الكول خصمي علشان فاهم الاصول مقتول بين دول ودول خلاص مفيش اخلاص يالي اتفطمتو علي الطمول فكلمه تقوم حكايتي والي ضار كلاتي ضار وقف ادام مريتي ومش عارف اخود كرار هكون غلبان هموت يقمه اكون جبروت جدعنتي كانت سبات مناجله عشت في مرار من جدعنتي استويت نفست مع خلق تيت عشان شوفت الغلط قتلت شخص من الزبيط هسمع سريخ في الجيها اشبال بيقضو عليها كات حرمه في وقت متاخر شبا اتحرشو بيها قتلتو وجات حكومه قالو جاني ونحبسوه مظلوم في الديقه يامه ابنك انتي هيشنقوه لوحدي في قلب ديقه مبين اشخاص جريقه عتابع شب مجدع اخصمو هيقتلوه مع مين يمجدعه جدعنتي منفعه ضربتهوم وقفت مع اتنين قصض اربع في الديقه اتزملنا مع كولو يابا اتعملنا علي فرشا وحده مع بعضبنا مين يجي يوم زميلي طلع من الديقه وسبني في العزاب وانا في الديقه فضل ليه شهر يابو الصحاب علي فكره الدنيا بيظه ياريت تديني جيزه بلعربي هبقا معاك افتح حساب خراب خراب الشوغله كانت خطار تسبيت وضرب نار بنخصم الي يوم يعمل علي الجدع جزار وي فيوم كانت المهمه مع ناس تعبنها سمه زميلي قلي ياله النهارده طلقتنا دي شمله خربنا احنا وضمرنا عليهوم علي طيرنا شفت الشقاوه يارحمك اوعه تفكر تيجي ادمنا سندال يصحبي انتا حبيتك يارجوله صمتا احنا نفوز بجد مبنبوش من خلق صمطه مهمه صعبه انا وزميلي ادام العصبات فضهرك انا ياصحبي فجا ضربو علينا طلقات علي الطيار علينا في طلقات جيه فينا هتيجي طلقه فيه صحبي خده مكاني ومات زميل اخد طلقه هصور والهي مفرقه انا اتصعرت عليهوم موتهوم جوه الطرقه ودع يابو الصحاب شال عني جرح وعزاب عشان ضحيت عشانو ضاحه عشاني وراح وغاب احزرنا رملويه منهبش ملدنيا ديه الناس يعم تهبنا لو نضرب طلقتنا الحيه الفرحه دي فرحتو وضمار يوم اعديتو العريس هوا احمد قشطه وقف جمبو صحبتو اخوك قال بي اعلي حس فرحتو هوا وباس مروان شقاوه اسمو يكفي هو البيك بوس يزعل لو شاف يوم جرحي فتحي التوت انتا صحبي بحبا انا جدعنتو علشان حابيب يلمح فرحي من يوم مراح وسبني وبعدو يابا معزبني عاطف شقاوه اخويا الزكره العطره الي مفرقني والي وحشني بجد من بعدو انا مليش حد حلموس اخويا الغالي الي سبني في دنيا سد ده كبرنا الي مربينا برجوله شرف اسمينا كبير العيله السيد عاطف انتا كبير ارضينا حمو فيديو مفيش في رجولتو رضا العجيب صحبي الي عملتو بحب رجولتك انتا يابو الصحاب خصمو قتلتو حمو اطوشه النزاها اخصمو يزميلي جراها الي يجي عليه يموتو عشان قضيها يارمل يااعله دوله زميلي ديمان يستولا احمد كلابو اخويا انتا فارس علي العتوله ده رجوله لا يوعلا عليه صحبي وتملي امشيه مندي كلابو الشهامه والرجوله سكنا فيه

إرسال تعليق

0 تعليقات