حصريا كليب - سلمي عادل - انا مجنونه | Adel Ana Magnona

Ahmed Abdo - Be3dy Qsady ( Official Video) | احمد عبده - بيعدي قصادي ( دوم دوم دوم ) الفيديو الرسمي

small rss seocips
كلمات اغنية انا مجنونه - سلمي عادل 2021 Salma Adel - Ana Magnona انا ترند المجال ظهرت كله هيختفي واخدة الساحة احتلال .. نجموكوا هيطفي لابسه العدسات مش اخوات شايفه الصراحة عاهات لاجئين في الشات من أجل كاشات وعينهم على الالوفات .. طب فينكم فينكم مش شايفاكم في الازمات فكرتوني طيبه يعني ده انا مولودة في الحكايات انا مجنونة .. انا مجنونة.. انا مجنونة.. ابعدوا بقي انا مش مضمونه بكعبي عليكو هدوس ياللي انتو مقامكم فلوس انا هخطف منكو الساحة وجيت اديكوا في مجالك و دروس.. هكتب ترند باسمي ياللي انتوا واخدين للايجار ولوحدي بطولي بنفسي الساحة ملكي وخدت قرار .. انا هخطف منكو اللقطة وهنيمكم في البيت حرقاكم مني شطه عشان شفتوني فجأة جيت انا مجنونة .. انا مجنونة.. انا مجنونة.. ابعدوا بقي انا مش مضمونه من يومي عاملة قلبان جيرل بس بالف مان نجمة عليكم من زمان وانتو مني متغاظين انا براند وانتو فيك شايفه نفسي حلوة شيك في وجودي كله خد بريك مش شيفاك و روحتوا فين انا مجنونة .. انا مجنونة.. انا مجنونة.. ابعدوا بقي انا مش مضمونه

إرسال تعليق

0 تعليقات