Hisham Abbas - Ya Sahranin El Leil هشام عباس - يا سهرانين الليل


small rss seocips
كلمات اغنية يا سهرانين الليل - هشام عباس 2021 Hisham Abbas - Ya Sahranin El Leil ياسهرانين الليل قلبى انا مال طب قولولى انا هاعمل ايه ويلى انا ويل حالى بقى حال اه يامين يلايمنى عليه ياسهرانين الليل قلبى انا مال طب قولولى انا هاعمل ايه ويلى انا ويل ويل حالى بقى حال اه يامين يلايمنى عليه ليل ياليل ياعين ده اللى الحياه ليل ياليل ياعين تحلو بيه وبيه كل اللى بحلم بيه ليل ياليل ياعين واللى بهواه ليل ياليل ياعين حياخدنى ليه ومين لمس القمر بايديه ياسهرانين الليل آه قلبى انا مال طب قولولى انا هاعمل ايه ياسهرانين الليل ليلى انا طال ليه ناسى وانا قلبى عليه هوه ده غرام ولا ده عذاب من ليالى وانا مستنيه ياسهرانين الليل ليلى انا طال ليه ناسى وانا قلبى عليه هوه ده غرام ولا ده عذاب من ليالى وانا مستنيه ليل ياليل ياعين ده اللى الحياه ليل ياليل ياعين تحلو بيه وبيه كل اللى بحلم بيه ليل ياليل ياعين واللى بهواه ليل ياليل ياعين حياخدنى ليه ومين لمس القمر بايديه ياسهرانين الليل آه قلبى انا مال طب قولولى انا هاعمل ايه

إرسال تعليق

0 تعليقات