LIL BABA X ABYUSIF - MA YORAM (Audio) l ليل بابا و ابيوسف l تراك ما يرام


small rss seocips
كلمات اغنية تراك ما يرام - ليل بابا و ابيوسف 2021 LIL BABA X ABYUSIF - MA YORAM لا انا مش على ما يرام حاسس ان كل دا سراب بحاول اطلع من تحت الانقاض لما بتمشي بيبقى فيه ظلام وانا عارف اني متقل شوية في الهروب مش عارف اني اهندل نفسي لما افوق كاتم اللي يتقل عليا السموم كل دي خصوم كل دي خصوم فوت في الحيط ورجعلي سليم اموت من الكيد متشميش نسيم انت تروووح ومتجيش انت ماااتلمش مليم ماشي بسقفين واحد ليا وواحد سيم هيثم توكسيك وانتو هلال اضرب في اتنين ربع جنيه الفتيس اللي في تيس جايب زيت ع الاستيدج هااه هااه ها وايه كمان اخرس انت الكلام يطلع منك بحساب انا بنك طول اللعبة وهنشد عليكو اجزاء بصة ل بكرة ع البيت واكا فلوكا ع العقد بتوربيد انتو manage by تهلكة ع الهزااز على الركب ولاا , انا مش جاي اقول نكت بس لا انا مش على ما يرام حاسس ان كل دا سراب بحاول اطلع من تحت الانقاض لما بتمشي بيبقى فيه ظلام وانا عارف اني متقل شوية في الهروب مش عارف اني اهندل نفسي لما افوق كاتم اللي يتقل عليا السموم كل دي خصوم كل دي خصوم انا الشوك انا الجلااااب انا الميااه لحد الركب 1:56 لحد 2:20 بصراحة ودني مش جايبة حاجات كتير فيهم لو حد سامعهم كويس يكتبلي ع البلااط انا الطراش الصولجان مبيتباصاش جمجم عليهم بيتفصصو سمك مش سامع اخر بارين برضو لو فيه غلطات في الليركس حد يقولي برضو شارك على فيسبوك شارك

إرسال تعليق

0 تعليقات