كليب مهرجان عفريت المصباح - كل اللى خان مالوش مكان فى وسطنا وبرا حياتنا - الهرم رمضان البرنس 2021


small rss seocips
كلمات مهرجان عفريت المصباح - رمضان البرنس 2021 انا ليا معجبين وانا عندي سبع سنين وان كنتوا نسيتوا افكركم بتقارنوا مين بمين يا شوية مغمورين ومحدش كان يعرفكم انا باسورد النجاح والأول بإكتساح وهعيش واموت شاغلكم انا عفريت المصباح واللي معاه المفتاح قاصف جبهة كبيركم مبسمعلكوش كلام ولا بديكو إهتمام علشان عارف اخركم ناقصين خبره وعلام ملكوش هيبه ومقام ردي عليكم يشهركم هرم واقف وشامخ راكب مكوك وشارخ واللي بيقف قصادي بيرجع مكسور وناخخ غيروا مني وغلوا جامد هفضل واقف وسادد لا ههدي في يوم وافرمل ولا هيعطلني حاقد سالك وطريقي ماشي دايما بلعب اساسي لكن انتوا دكه وسكه متهزوش شعره ف راسي هداف واجواني فوره والعب بدماغكم كوره واخركم تقفوا جنبي تتصوروا كام صوره كل اللي خان مالوش مكان في وسطنا وبره حياتنا ياضعاف نفوس وكلاب فلوس هانت عليهم عشرتنا وانتي كمان روحي لجبان شبهك مايسوي في ذمتنا طبعك خسيس غاويه الرخيص واحنا الرخيص مش سكتنا جاهز وبتاع افعال ديناميت جرينوف شغال هتقفوا قصادي هغربلكم اول مابدوس بنزين بتبقوا ورايا مش باينين ولا في المرايا شايفكم انا كرباج الأصول بالفعل ومش بالقول لكن انتوا دا تمامكم هيبه وفيا القبول وبشوطه بجيب الجول مش محتاج حد منكم إسمعوا ياللي ماتتسموا انا سر الخلطه وعمو من غيري كلكوا ساقطين ونجاحكم بايخ دمه فاضحين روحكوا بأفعالكوا وبقي زي الشمس صفاركوا ومن الغل اللي عاميكوا مبقتوش شايفيين قدامكوا كنتوا تراب مش باينين ملكوش طله وباهتين قرش مصدي وخليتكم ليكم سعر ولامعين هفضل اعلمكوا لأمتي من غيري متسوش نكله والله انتوا خسرتوني من غير كملوا السكه

إرسال تعليق

0 تعليقات