حصريا .. أنا مش شمتان - محمد رشاد | Exclusive - Ana Mesh Shamtan - Mohamed Rashad


small rss seocips
كلمات اغنية انا مش شمتان - محمد رشاد 2021 Ana Mesh Shamtan - Mohamed Rashad أنا مش شمتان لكن من حقى إن أنا أفرح إنك زعلان أول ما ندمت عرفت إنك زينا إنسان بتحس و ليك قلب يحاسبك ترجع ندمان سيبنى أفرح فيك وأنا شايف ندمك و عزابك باينين فى عنيك بقى كل مناك صدفه تشوفنى أو أرد عليك مش قادر أعلمك خاطر أنا مش حاسس بيك دموعك بتبرد نارى و ندمك بيخلص تارى عشان خطرى أبكى كمان محدش قالك تخسرني هتفضل يا حبيبي فاكرنى و هنسى و هتعيش ندمان و هلومك ليه منا برضو عرفت أكسر قلبك وإني أقسى عليه ليه تخبي عذابك و تدارى ده أنا فرحان بيه وأدى اللي ضحك فينا الأول راجع خسران لو مهما داريت أنا شايف عينك قدامى بتقول و تعيد وانا رايق جدا وأنا شايف نارك بتقيد هتموت لو أحن و أقربلك أنا زى زمان دموعك بتبرد نارى و ندمك بيخلص تارى عشان خطرى أبكى كمان محدش قالك تخسرني هتفضل يا حبيبي فاكرنى و هنسى و هتعيش ندمان

إرسال تعليق

0 تعليقات