Abyusif X Lil Baba -Ya Man Ana (Official music video) l ليل بابا - يا مان أنا Xأبيوسف


small rss seocips
كلمات اغنية يا مان انا - ابيوسف و ليل بابا 2020 Abyusif X Lil Baba -Ya Man Ana باتسيت رجلي في البسين بعدين انط يعكو الشغل نضرب كرسي في الكلوب بيحبوني غصب بعني مبطلبش اثناء مواعيد العمل ببقي روت اوزني دهب هات جو ال CITY دي كلمني بلهب يا نايم يسجل مش بانتخلها فا عمري ما بحتاج اني اشتري كنب دخلت قولت عايز ده وبجحت اخصامنا مرسومين ع الشوز من تحت عمال تقول في نكت وانا مابضحكش ماشي بكبريت علي انه شعله ودايره حك لا SORRY AM A BUSINESS عندي ابتسامه بتفرس بطلع في الحفله الناس بتنزل قللي الكلام بالانجلش سارح في المقارنه مش قادر احكيلك علي امبارح النهارده لو بتحبك هتسهرللك اثناء مواعيد العمل ببقي حربه لابس تشينز كده فين كنا فين جامد سبري وانا علي BEATبالAK لو مش ماسكه فيا اسيب بالايدتين اه اه اعمللي معاك كلامكو مش حقيقي ده PLAYBACK عايزه ابيو وابيو بس ده اجتهاد العفو علي التريند ده انتساب يا مان انا مش فارقلي كتيييييررر في البخاخه انا واسمي كبير يا مان انا مش فارقلي كتيييييررر في البخاخه انا واسمي كبير هقطع وابتدي في التقشير ITS WEIRD بتتكلمو في ضهر بعض شايطين مالاتنين اكس والتكشير كان عادي انك تعوز ده وتيجي تسئل استشير علي BEAT بلسم HOLDبسيبهاع بالسنين وانسي انتي مين جامده اجي يطير الواد ده مفيش مبدا شهره خلتني مش فارقلي اني اعجب الميتينج اهم من مشاعرك بكتب الجمل مش بهتم اني بعرب مش مقتنع لم تقول مش هييجي بعدك تشيرت ستبن في شنطه ميزتك انك غامضه نازل من اكتوبر رايح اصور كليب وهفضي الاخصام دي هابطه لا هيتس ولا خبطه ولا خطه ولا خارطه فابمد وابرطع ويا مان انا مش فارقلي كتير في البخاخه انا واسمي كبير هقطع وابتدي في التقشير ITS WEIRD بتتكلمو في ضهر بعض شايطين مالاتنين اكس والتكشير كان عادي انك تعوز ده وتيجي تسئل استشير

إرسال تعليق

0 تعليقات