مهرجان "أصلي اسد"(حب حياتك بتغفلك) حوده بندق ومحمود معتمد/ كلمات كالوشا والجوكر/ توزيع شيندي وخليل


small rss seocips
كلمات مهرجان اصلي اسد - حوده بندق و محمود معتمد 2020 انا مستعد انى اهد تاريخكو بالإجماع بس انا بس بقول حرام وسايبكو تكلو عيش مع أن شايف فيكو غل فى كل الاوضاع بس ياريت تبقا منافسه لكن بجد مفيش قد المحن قد البشر وكمان قد السنين واقف واتد هنا بنفرد وانتم فى وضع ضعيف اصلى اسد ميهزنيش اندال ولا خاينين منا مش هاعيش مكسور وهكسر حتا أنا الاوجاع فلدر دماغي ذكيراتو مليئة بالصدمات انا فيكو للاغي كبرياءكو وكسر الحميات يكفني إني زبط حالي بنفسي مش علاقات لو جه في بالي اني حزين برمي الشنط دولارات أنا صحفى بكتب فى الجرايد وانتم العناوين والحبرعمر بيتسحب وبتخلص الايام من شركم قلتو علينا احنا إلى مش سالكين ولا انتو مش فاهمين بجد معانى السلكان حب حياتك بتغفلك وعامله فيس تاني خاص ورفعه صورتي وكتبها فوقها الغالي عشقي ياناس وانا من رجولتي منشنتلك مع انك الاورطاس قليت معايا وفي شدتك فتحتلك ترباس بكتب صحاب راح الكيبورت كتبلى دول كفار دول بان عليهم الصفار فى وقت كلو هزار من الشر انتو مليت بحر غريق وفىه انهار تلتاتى مش ميرى معاكو خلاص مفيش اسرار في الشات كلام مكتوب وفي القلب الكلام تاني عيني قريت اجمل رسايل والفعل بكاني قدام عنيا هتعشق فيا اجي الف تنساني وكل واحد ساب اديا مشفوش في عنواني البت فكرانى هدوب واغرق فى عشق غرام منا مستحيل اعشق فى واحده كانت بترهلات استنى اعد وأشوف بكلم غيرك انتى كام اصل انا كل يوم ببيع واشترى فيكو بنات اغرب هديه جيا ليه صندوق وجواه جرح سينرست حط التمسليه ونسي شوت الفرح طلعت حياتي ببتعرض علي ارض منغير ورد والحزن خد دور البطل وطلعت نجم العرض الهيبه فعل ومش كلام اجدع راجل فعال قلبه لي اخو وروحو في والكتف كان شايل

إرسال تعليق

0 تعليقات