LIL BABA X ABYUSIF - STOP (Audio) l ليل بابا و ابيوسف - ستوب


small rss seocips
ليل بابا علي البيت هيثم و stop لحد هنا هنا دول شباشب فرد فرد هنقطعكوا ارب ارب كل اللي جاي افترا افترا و stop لحد هنا هنا دول شباشب فرد فرد هنقطعكوا ارب ارب كل اللي جاي افترا افترا مع الواطي ببقي برك برك برفعكوا زي التند تند بتنفضلك كده كده لازقين فيا انا بغرا دايره لوك لوك باينه بوم بو هيثم دكتور سايقك توك توك او او طبوا L.o صبوا مكسيكي زي التاكو انت صيني زي اوبو اوديوهاتكوا ليه زباله وانا ماشي مأنجچ ليدي جاجا ليل بابا ع البيت عاملك خرم في دماغك عاملك خرم في اوزونك انت محتاج ببرونه هتقع جامد زي فونك همسحك بالجومه هيثم مستر فانتاستيك انت مستر بيتفستك ده مش سكي ده شراب يلا ده مش ايس ده بلاستيك فكك مني خالص عشان رخم ابيو مز حتي لما تخن بعطس فاهم اقول هاتشي سلك ودنك يلا ميكسك وسخ و stop لحد هنا هنا دول شباشب فرد فرد هنقطعكوا ارب ارب كل اللي جاي افترا افترا و stop لحد هنا هنا دول شباشب فرد فرد هنقطعكوا ارب ارب كل اللي جاي افترا افترا قرش في المايه انا خطر كبير يلا اتلزقت علي الوتر بشريط شاف اني رجعت فلطم بالايد شاف اني بعت فقطم يا شقيق بوب بوب بوب بوب بوب بوب بوب داخل زي غاره انا بغب عامل قلق ع السوشال عامل قلق exposure ال11 يخصوني اسمي اصلا داني اوشن عايزني اغني لجوز ارانب ممكن تيجي معاهم موزه انا في مول ابن لذينه اشطا عادي انت في كوشه البريمو ع التياترو البريمو مهما اتكاتروا احطهالكم علي الدِمبل بمعني اني اثبتهالكم البرسيم ميغلاش ع البهيمه ع البهيمه انا المينا انا المينا وبمزاجي اعديها انا هايل انا هائل مش متضايق مش سائل رجلي مبتلمسش الارض كأني طاير عشان باين اني راكب انتي خايب انتي خائب منتيش شايف اني قادر تفرك فرك كده جيبتوا الأرض Stress عشان خايف من النتائج و stop لحد هنا هنا دول شباشب فرد فرد هنقطعكوا ارب ارب كل اللي جاي افترا افترا و stop لحد هنا هنا دول شباشب فرد فرد هنقطعكوا ارب ارب كل اللي جاي افترا افترا مع الواطي ببقي برك برك برفعكوا زي التند تند بتنفضلك كده كده لازقين فيا انا بغرا ليل بابا ع الريبيت يلا ولا شارك على فيسبوك شارك على تويش

إرسال تعليق

0 تعليقات