LIL BABA X ABYUSIF X ABO EL ANWAR - FRANCHISE (Audio) l ليل بابا و ابيوسف و ابو الانوار - فرنشايز


small rss seocips
كلمات اغنية فرنشايز - ليل بابا و ابيوسف و ابو الانوار 2021 LIL BABA X ABYUSIF X ABO EL ANWAR - FRANCHISE هيثم ده فرانشايز انا كتير في المكسيك نتفرج علكبير وقت اللزوم ببقي شرير مش بشوف سبيس تون انا كبير هيثم ده فرانشايز انا كتير بعجن الاخصام دول فطير وقت اللزوم ببقي شرير مش بشوف سبيس تون انا كبير طرزان ماسك رمحي كازنوفا رغم قبحي لما اقول هجيب لوحة بيبقي قصدي لوحة صبحي بص مش هنتزامل انا Boss و انت علفاكس كان فيه طفل بيدسني كسلت اكتبله دس كامل حلو البيرسنج علي واحد تاني و تبقي بيرفيكت بتجيلك بس في احلامك بتجيلي زي الروم سيرفيس انا باتشان علبييت انا حمدي ده مبيكلش معانا ده غندي هفأ يا كوتش ده لا ده منهي انا اللي اقش كلامك قفلني سطو مجنح علخزنة انت ملكش ايتها لازمة همسك في الواد اللي راكب المازدا هسيبكوا تتخانقوا علقمة و هسبق هيثم ده فرانشايز انا كتير بعجن الاخصام دول فطير وقت اللزوم ببقي شرير مش بشوف سبيس تون انا كبير قاطع مع صاحبة ايكسايتي يا بيبي جبتيلي انزايتي رايح المرج مع زايتي بزينجر علبيت انا مايتي معروف انا مين انا فياتي-مين انت مين انت نايتي بنبرمج السين زي الI T المكسب المكسب ده غايتي المكسب في شنطة ليل بابا الشهرة في اللاب عند هيثم مجالكو من غيرنا خرابة معيا حبيبتي انتي دايسة معيا ازازتين مش كازوزا ابعد عني لدوسك راكب مجالكوا ده هارلي

إرسال تعليق

0 تعليقات